joi, 25 iunie 2009

Rutina

In ultima vreme sunt teleghidat. Stiu sa ajung doar la munca, nu mereu la timp si acasa, atat! Am intrat intr-un cerc vicios, nimic nu ma multumeste, mereu vreau mai mult dar niciodata nu primesc ce imi doresc. Sunt programat sa vin la birou, sa-i ascult pe unii incompetenti cu care din pacate lucrez si pe care din pacate ii vad zilnic, apoi revin de unde am plecat, acasa, unde nu fac altceva decat sa dorm. E o stare pe care o am de cateva saptamani. Nu e nimic de speriat, nu sunt bolnav, nu sunt suparat, nu am nimic, e doar vara si vara nu sunt capabil sa fac multe chestii. Ma termina caldura, niciodata nu am suportat-o insa acum e mai deranjanta ca oricand. La birou nu dau randament, nu am chef sa ma "implic" (ca tot e la moda cuvantul asta) nu am chef de rapoarte, nu am chef de nimic. Insa le fac chiar daca nu am dispozitia necesara. Oare voi primi avertisment verbal pentru asta? Colegii mei au primit, s-au suparat si mai rau, i-a inrait si nu i-a ajutat cu nimic. Daca mi se va intampla si mie ma voi simti la fel: lezat, scarbit, etc...si mi-e teama ca nu voi reactiona deloc pozitiv.
Cred ca am nevoie de o schimbare, am nevoie de un job mai antrenant, mai motivant, mai bine platit, de un alt colectiv (cel de acum e perfect insa din cand in cand se trezeste cate una sa ne barfeasca pe la colturi si asta ma deranjeaza enorm). Poate e doar o stare de moment, poate din toamna o sa imi revin, poate se va schimba cate ceva si la birou, poate va fi mai bine...sau poate nu...Ce va fi va fi, nu imi este teama de ce va urma, nu mi-a fost niciodata pentru ca mereu am gasit o cale sa ma descurc si sa-mi croiesc un alt drum. Nu mi-e frica sa o iau de la capat si nu ma feresc de locuri, lucruri sau oameni noi. Nu am plecat de aici doar din cauza colegilor, pentru ca sunt minunati (nu toti, unii sunt tarani si n-am ce discuta cu ei), pentru ca suntem un grup, asa restrans cum e el, ne simtem bine, ne distram si ne facem treaba in acelasi timp.
Sper sa fie doar o stare de moment, sper sa se aseze toate la birou sa fie aceeasi atmosfera ca pana acum 2-3 luni, sper sa imi regasesc motivatia si sper sa ma intorc din concediu cu bateriile reincarcate si sa fiu din nou gata de lupta, pus pe glume si eficient profesional ca pana acum....

2 comentarii:

  1. Amin coimbra, de acord in totalitate, la fel sper si eu, dar o data ce s-a dus in jos n-o sa mai creasca in veci

    RăspundețiȘtergere
  2. of of of...unul pozitiv si unul negativ, ca doi ioni :D.... laurica, mie imi place la tine ca joci fair-play, nu iti este frica de nimeni si nimic, si esti mereu pregatit de orice :D.. Cu to(n)tii am trecut prin starea prin care treci si tu acum, a venit si randul tau, desi credeam ca nu o sa ai parte de asa ceva.... dar, o sa treaca, it will passsss..... im sure!:)

    RăspundețiȘtergere