miercuri, 18 februarie 2009

Manele

M-am decis sa scriu cate ceva despre manele si implicit despre manelisti.
Incep prin a spune ca manelele fac parte din cel mai josnic, idiot, tampit si prost gen muzical care a existat vreodata.
Prefer sa ascult, folk, jazz, reggae sau orice altceva (ce nu ascultam pana acum) decat sau aud idioteniile astea. Si ca sa fac toata povestea asta mai interesanta, le-am impartit in doua mari categorii:
1. manele cu versuri (desi sunt rare :P )
2. manele fara versuri, sau cu cel mult o strofa.

1. Cele cu versuri sunt "clasice", le stiti, alea de jale, de jale si de jale :)) hai sa nu fiu rau si sa afirm ca mai exista si altele decat cele de jale....evident alea de jale :))) si zic asta pentru ca orice versuri ar avea si despre orice ar canta idiotii aia acolo, ei tot se jelesc.
Versurile, evident, sunt primitive, de aceeasi valoare cu capacitatea intelectuala (lipsa) a celor care le compun dar si a celor care le asculta. Ma minunez de fiecare data de limbajul abordat de manelisti, de prostia care zace in ei, de gramatica inexistenta pe care o folosesc, practic de tot ce tine de acest "gen muzical".
Sunt melodii care contin versuri de genul: "am sabii si am pistoale"....ce kkt inseamna asta? si ce daca ai tu sabii bey primitivule? bey caveman, ce ma intereseaza pe mine de sabiile si pistoalele tale? canta draq despre altceva, ca oricum canti degeaba.
Imi plac videoclipurile inaptilor astora...incredibile....femei cat mai dezbracate, silicoane, masini de ultima generatie (predominant merz si bmw) si descreieratul ala care se balangane in timp ce se chinuie sa cante. Sub orice critica.

2. Manelele fara versuri sunt mai distractive :)))
Urla ala cu microfonul cat il tine gura, el stie ce zice ca oricum nu conteaza. In astfel de "melodii" se aud numai zgomote, tipete, urlete gen: "ha, ia, na, tza, ra, hu-ha, u-ha, uhuuuuhaaa, na na na" si altele...
Astia n-au nici macar o treaba cu muzica, astia urla si iau bani. E incredibil. Sa urli cat te tin plamanii si sa faci bani, hai ca e bine. Dau si un exemplu de melodie (pt cunoscatori) :" ra spara sparaaaaa, ra spara sparaaa, ra spara sparaaa, galagieeeeeeeee, atmooosfeeeeeraaaaaaa"...ce draq e asta? cine l-o fi suparat p-asta? sau ce probleme psihice are? intrebati-l pe el si pe cei care asculta ca eu nu am nici cea mai vaga idee :))
Aici mai exista o subcategorie, cea care combina urletele cu un vers mizer. Exemplu de vers cretin: "te rog nu fugi de mine, ca-mi vine lesin de tine baaaaaa" :))))))))))))))))))) incredibil.
Nici nu vreau sa analizez versul asta ca cine stie ce tampenii mai zic. Va las pe voi sa faceti o mica analiza pe text...sau pe vers :)))
Ma minunez de fiecare data cand vad un interviu intr-o revista, sau o emisiune cu unu dintre astia care se pretind a fi zei ai muzicii lautaresti. 99% n-au nimic in comun cu muzica, nu stiu note muzicale, nu stiu nici sa vorbeasca bine romaneste, nu stiu de ce ma mai mira ceva.
Sunt insa si unii care au voce, dar e pacat ca s-au apucat de manele si ca nu stiu sa articuleze doua cuvinte. Este insa incredibil cati bani castiga la nunti si concerte si e incredibil ca banii astia nu sunt impozitati. Mare greseala a statului roman, mai scoteau niste bani de pe urma ingratilor astora. La urma urmei cu taxe pe manele si cu legalizarea prostitutiei se mai pot adauga niste bani la bugetul de stat. Oricum meseriile astea se aseamana mult, manelistul urla (ca de cantat nu stie) ca sa satisfaca nuntasii, iar tarfele tipa mimand placerea ca sa il satisfaca pe ala care plateste; niciuna dintre activitatile astea nu se impoziteaza; nici unii si nici ceilalti nu stiu sa vorbeasca romaneste si daca mai ma gandesc un pic mai gasesc cateva asemanari.

PRRRRRREGGAETON tzac, haida haida haida haida :)))))))))))))

Ps: Haus :)))

7 comentarii:

  1. Chiar ma gandeam cand o sa postezi ceva pe subiectul asta, mai ales ca zilele astea m-ai innebunit cu "Zana zanelor"....si pe deasupra a mai venit si dl "Manelar" (o alta sursa de insipratie) :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. http://www.youtube.com/watch?v=96W_sfJohPw

    Dedicatie pt tine: sa moara toti dusmanii tai :))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Dedicatie de la mine pt tine...ARATA COITZE CASHHHHULL !!!!


    Se vede cine-i om mare
    Are bani in buzunare
    Nu se lauda, ne-arata
    Ca tine banu gramada

    Am cash, am bani
    Sa le-arat la dusmani
    Am cash, am mii
    Nu cifre pe hartii

    Degeaba ai bani in banca
    Nimeni nu vrea sa te creada
    Arata bani cash la lume
    Arata ca ai pe bune

    RăspundețiȘtergere
  4. Deci buey asta care este roacher, de ce te iei de fratii mey care canta frumy, fratele salam este pa sistem, fireati ai dreacu voi astia cu roacku vostru ca manelele e forza, fara numar, haus, 6 cai, 2 cai frumosi.......

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu esti pe treaba ta bai baiatule...
    Ps: Daca "sursa de inspiratie" a fost Livu' ma supar rau de tot...esti invidioas pa valoarea lui si k e baiat fin...recunoaste!
    :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu m-a inspirat Liviu. N-are legatura (serios) Pur si simplu glumeam cu baietii pe tema asta, am ras cu Radu pana la 1 noaptea duminica si am zis sa scriu despre cocalarii astia :))))) ca sunt amuzanti rau dai draq :)))

    RăspundețiȘtergere
  7. am stat putin sa ma gandesc despre care Liviu este vb..... si cand mi-am dat seama.... evident am ras =))=))))..si pe langa asta observ domnul laur ca atzi investigat bine piata manelelor de atzi reusit sa comentati atat de detaliat. (joking) ...yo ma gandeam serios sa imi fac lucrearea de doctorat pe seama acestui subiect!!:D:D

    RăspundețiȘtergere