miercuri, 26 noiembrie 2008

Meet my team

Uite ca m-am hotarat sa scriu si despre voi, scorpiile care imi mananca zilele la serviciu. Am o echipa formata din sase fete alese pe spranceana. Toate sunt frumoase, destepte si lucrez cu ele din placere. Desigur ca mai sunt si momente in care imi vine sa le sparg capetele cu tastatura sau cu propriile telefoane mobile. Insa asta se intampla foarte rar...adica aproape zilnic :)) Exagerez desigur. Fiecare in felul ei este unica. Insa toate au in comun un lucru: simtul umorului. Imi place ca stiu sa glumeasca, stiu sa rada si stiu sa munceasca atunci cand trebuie. Ma inteleg excelent cu ele de cele mai multe ori, insa este adevarat ca sunt si momente cand ma supara sau cand eu le supar pe ele. Avem propria noastra familie la serviciu, poate si din cauza ca suntem mai putini numeric decat alte echipe, poate si pentru ca s-a nimerit sa am in echipa numai fete de treaba. Pe langa toate astea ne mai si intelegem, cu mici exceptii, din priviri. E dragut sa stiu, numai privind pe una dintre ele, ce gandeste sau ce vrea sa spuna. Ma bucur ca le am langa mine. Ma bucur ca lucrez cu ele. Ma mandresc cu echipa mea, sincer...le laud mereu (prin sedinte cu top managementul) si merita toata aprecierea mea. Sunt genul de oameni carora le poti cere orice (profesional vorbind). Sunt genul de oameni care fac orice le ceri. Si sunt genul ala de oameni speciali cu care poti discuta orice...ele inteleg situatiile grele si se mobilizeaza sa facem treaba, atat cat putem. Desigur ca nu au numai calitati. Mai sunt si defecte. Cel mai mare defect este ca ele s-au nascut sa-mi scoata mie peri albi :)) Adica pentru a intelege o situatie grea trebuie sa le explici cu calm de ce e acea situatie dificila si abia apoi sa le spui care e planul de atac :)) Chiar daca se mobilizeaza repede efectul trece destul de rapid, cam intr-o saptamana cel mult. Si mai ma deranjeaza ceva. Ma deranjeaza ca facem sedinta, stabilim niste reguli, sunt de acord cu ele, pentru ca peste o saptamana sa ignore complet acele reguli. Asta e unul din momentele in care mi-ar placea sa le transform intr-un sac de box, cu atat mai mult cu cat regulile sunt de bun simt si sunt extrem de usor de respectat. Insa nu exista om perfect. Nici eu nu sunt perfect...si eu le mai supar din cand in cand. Mai ales atunci cand sunt obosit si n-am chef de nimic. Stiu ca nu mai am rabdarea care am avut-o la inceput, stiu ca de multe ori ma enervez cam repede si stiu ca sunt si momente in care voi aveti dreptate. Sunt perfect constient de toate astea si sper sa le rezolv dupa vacanta de sarbatori. Poate imi reincarc bateriile si vin cu alt suflu la munca. Insa mi-ar placea sa va implicati si voi mai mult, sa respectati ceea ce decidem impreuna sau ceea ce decid eu. Nu vreau sa imi intelegeti toate deciziile, insa vreau sa intelegeti ca ele sunt luate pentru binele departamentului nostru si pentru binele companiei. As vrea sa fiti un pic mai optimiste chiar daca stiu ca pesimismul asta al vostru vi l-am insuflat si eu intr-o oarecare masura.
Important este ca ne intelegem foarte bine, ca ne distram muncind, ca venim la serviciu zambind si ca nu resimtim aproape deloc stresul specific jobului.
Va iubesc (profesional da? ) pe toate la fel de mult, toate imi sunteti simpatice si va tratez pe toate la fel. Nu fac diferente, desi uneori una poate parea mai favorizata decat cealalta. Toate la randul vostru ati fost la fel de "favorizate".
Si acum sa revenim cu picioarele pe pamant. Nu vreau sa va ridic statui, departe de mine acest gand. Si nici nu vreau sa vi se urce la cap...asa ca ramaneti cu picioarele pe pamant...ca s-ar putea sa ma enervez si sa tip :)))
Hai ca v-am laudat destul...aproape ca nu-mi vine sa cred cat v-am laudat...e ceva in neregula cu mine, sunt de nerecunoscut!
Sunteti niste scorpii mici si rele, dar sunteti scorpiile mele preferate.

PS: toata lumea spune ca am cea mai "misto" echipa, divelor :)))

6 comentarii:

  1. Sa nu te prind ca te comporti urat cu fetele ca te mananc!:))Si ce daca suntem moody si nici noi nu stim ce vrem de la viata uneori e datoria voastra sa ne faceti viata mai fumoasa. Asa ca ai grija de fetele tale si nu le supara ca o sa fie vai si amar de tine daca isi unesc fortele.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eh, gata, ai facut cea mai mare greseala din viata ta :))) te mananca de viu acum, asa am patit si eu, le-am laudat si mi s-au urcat in cap.
    referitor la ce zice Simo mai sus: intradevar, nu stiti ce vreti de la viata mai mereu, nu doar uneori.
    PS: asa e mah, ai cea mai misto echipa, facem schimb? eu am mai mult de 6, am 18 :))imi dai si mie vreo 2 fete de la tine? :))

    RăspundețiȘtergere
  3. ADMINISTRATIE - OTV FORUM
    AM fost PACALIT DE LOTERIA ROMANA !!!!!
    sok sok : Domnule Diaconescu, DUMNEAVOASTRA ne puteti ajuta, am fost pacalit si eu azi cu biletele la loto, apare litera N pe cele 4 bilete ale mele din extragerea de azi, am luat biletele azi la ora 11.
    Biletele de saptamana trecuta aveau litera V.
    Asteptam detali sa ne spuneti ce putem face, eu sunt decis sa fiu alaturi de dumneavoastra in orice decizie veti lua.
    Numarul meu de telefon este 0723933375, VA RUGAM SUNATIMA

    faraon : nu inteleg de ce te repeti. te asigur ca nu te suna nimeni. poti sa te culci linistit!!!

    sok sok: Daca nu intelegi de ce ma repet am sa-ti explic.
    Am jucat la acest joc numit loto si am fost pacalit , si nu numai eu am fost pacalit, cred sigur ca au mai fost pacaliti sau furati mai bine zis milioane de oameni, deci iata motivatia mea, si da , ma repet pentru ca e o situatie care merita sa te repeti, e o situatie destul de grava cred eu, si am tot dreptul sa ma repet de n ori pentru a veni in ajutorul celor care vor putea face ceva pentru a indrepta aceasta situatie.
    Cum explici ca joc la la aceasi agentie si am 10 bilete validate , iar la extragerea de azi pun biletele la aceasi agentie si ...surpriza , nu sunt validate!!!!
    crezi ca nu am motive sa ma repet? te rog sa te mai gandesti....
    STIMA

    iti inteleg iritarea, dar in clipa in care scrii pe mai multe topicuri acelasi mesaj, risti sa nu mai fii luat in serios. Am scris si eu ca am luat 2 bilete: unul cu schema redusa (are N pe el) si unul fara schema redusa (are V pe el). Astept sa vad explicatia loteriei...

    DA ai dreptate, eu din pacate am luat foarte multe bilete, 18 in total, mai bine imi vedeam de treaba si faceam altceva cu acesti bani, asta e, sper doar sa faca cineva sa ne invete ce putem face noi ceva pentru noi toti care pot spune ca am fost furati la propiu in mod practic si pe fata.
    stima

    iar postezi pro loterie? il acuzi pe el ca posteaza de mai multe ori cand tu apari la tot ce e legat de loterie si sustii ca e totul corect

    Atentie pentru toti cei care au fost "furati" de loto...
    Loto este un joc deschis tuturor celor care sunt majori, celor care sunt constienti de cistiguri si de pierderi.
    Domniile voastre nu sunteti constienti ca realmente nu a-ti fost furati.
    Furtul in sine se produce atunci cind cineva isi insuseste unul sau mai multe bunuri care nu ii apartin de drept, iar proprietarul acestor bunuri nu e constient de disparitia lor la acel moment.
    Concluzionind, dumneavoastra cu buna stiinta a-ti depus banii la loto, deci nu a-ti fost furati.
    Cu mult respect, Anda.

    din punctul meu de vedere acum nu mai conteaza, faptul e consumat, ca a fost si ca mai este o mare pacaleala de a prosti oameni cu acest joc si ca uni se las "pacaliti" de acest sistem,,,asta e.
    si eu am crezut in acest joc, dar prea multe variante de "prostie" exista in acest '''joc,''' asa ca am renuntat definitiv la el.punct.
    se poate considera topic inchis, daca nu mai vrea nimeni sa intervina.
    stima

    Loto 6/49
    Buna seara,

    Am sperat cu toti ca puteti sa ii prindeti pe cei de la loto cu marele bilet da nu s-a indeplinit dorinta dvs. este o mare mafie cred...pentru ca din 23 de numere a iesit decat 1 succes in continuare !

    Daca te gandesti ca 23 numere pe un bilet reprezinta doar 2% din numarul total de variante... poti sa-ti explici de ce nu au prins decat un numar. Totul depinde de noroc. Refertor la frauda... sunt sceptic. Astept sa se dovedeasca ceva. De obicei OTV provoaca multa galagie (unori pt nimic). Sper sa nu fie ceva de genul "ce acrii sunt strugurii".
    PS: Eu am luat 2 bilete, unul fara schema redusa (si are V pe el) si unul cu schema redsa (are N pe el). Astept sa vad ce se intampla in continuare.

    Stimati domni, cred ca fiecare dintre dumneavoastra are in momentul de fata un card pentru RATB. Cat credeti ca ar fi de greu sa se introduca in acele bile un cip ca acesta? Cipul respectiv functioneaza fara alimentare, de sine statator. Pe acea suflanta, ar mai trebui sa existe un dispozitiv de citere, desemenea de dimensiuni reduse. Asta ar putea fi o varianta de masluire a bilelor, fara a se umbla la greutatea acestora. Va multumesc si va sustin in demersul dumneavoastra de a demasca aceasta frauda.

    Aveti imaginatie!!! Mai repede credeam daca se acuza filmarea repetata a extragerilor (pana iesea un bilet necastigator). Chestia cu citirea numerelor de pe suflanta... povestiri (de Luis Lazarus).

    Pe partea de procesare a datelor, si aici exista o solutie foarte simpla. Am vazut pe cateva forumuri, niste posturi in care se preciza ca nu ar exista calculatoare care sa suporte asemenea putere de calcul pentru a extrage variantele care nu au fost jucate. FALS. Pot sa va precizez, si aici vorbesc ca un cunoscator in domeniu, ca nici nu ar trebui sa existe asa ceva, deoarece este o rezolvare foarte simpla a problemei. Ganditi-va ca fiecare punct de colectare din tara trimite la asa zisul Centru de Calcul datele colectate de la jucatori. In acel Centru de Calcul se formeaza o baza de date cu inregistrarile numerelor jucate. Aceasta nu are dimensiuni astronomice, si chiar s-ar putea calcula variantele care nu sunt jucate, dar se poate face si o simpla eliminare. Adica, avem toate variantele posibile, de exmplu intr-o baza de date, si pe masura ce informatiile de la punctele de colectare vin, se face o simpla eliminare. In final, raman toate variantele nejucate. Si variantele trimise de la punctele de colectare pot fi trimise in timp real, nu la finalul unei zile de exmplu. Astfel puterea de calcul necesara este foarte redusa. Va multumesc

    Nu este deloc imaginatie. Practic, partea cu identificarea unei bile se poate realiza fizic foarte usor. Daca stiti ceva despre RF ID va puteti da seama despre ce vorbesc

    Dragul meu, recunoasterea de caractere, presupune si rotirea imaginii. Prea multe calcule in miimi de secunda. Necesita putere mare de calcul. Te asigur ca nu poate fi stocata intr-un "cip ca cel de la RATB"

    Nu ma bag in seama cu avorturi!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Stiam eu ca ne iubesti, dar nu stiam ca atat de mult! :))) Normal ca ai mai exagerat, dar in proportie de 99% ai dreptate :)) Fete ca noi nu mai gasesti. Imi pare rau ca azi ai avut falsa impresie ca am atipit la munca, dar eu, de fapt, tineam ochii inchisi ca ma deranja lumina :)))) Hai ca nici eu nu mai cred ce spun...:D Oricum, noi te iubim (profesional vorbind) la fel de mult...poate chiar mai mult :)!!! Si am rezistat toate datorita tie! Mai rar un team-leader ca tine! I will miss u, boss!

    RăspundețiȘtergere
  5. Vaaaiii...nu-mi vine sa cred...cate cuvinte de lauda...probabil ca le si meritam :)))!Ma bucur ca esti mandru de noi...si noi ne mandrim cu un asa team-lider pt ca de fapt tu esti cel care ne face sa venim cu zambetul pe buze la serviciu...restul...ne puteti invidia :P!

    RăspundețiȘtergere
  6. imi vine sa plang.... Doamne fetelot,ganditziva un pik,uitaziva si voi ce azti facut dintr-un barbat,uitatziva ce a ajuns sa zica un barbat despre femei! Este incredibil,respectele mele.
    desi suntem cu to(n)tii constienti ca o femeie nu ar zice asa ceva despre alte femei. Think about that.

    RăspundețiȘtergere