duminică, 16 noiembrie 2008

La cumparaturi

Ma duc si eu ca omu' la cumparaturi. Nu caut cine stie ce, doar chestii banale, gen apa minerala si plata. Atat vreau sa cumpar. Cam cat credeti ca dureaza toata operatiunea asta? Minim 3 ore!!! Si acum vine si explicatia. Nu ma duc niciodata singur....ma insoteste mereu cineva, ori prietena, ori mama, ori prieteni etc. Plec la drum cu un singur gand: "iau apa si dispar". Insa niciodata nu reusesc sa fac asta. Daca merg cu prietena e sinucidere curata. Ea observa intai produsele de care nu are nevoie, pentru ca mai tarziu sa se apuce sa puna in cos si lucrurile pentru care de fapt am venit. Daca merg cu mama e distractie mare. Parca e un copil in Disneyland. Ea se uita la toate produsele, indiferent ca ii sunt utile sau nu! Si uite asa ma plimb eu de ma iau dracii prin supermarket-uri, hypermarket-uri sau cum draq se numesc. Daca ma duc la cumparaturi cu prietenii macar ma distrez, rad cu gura pana la urechi. Asa ne place noua, sa radem ca nebunii, fara motiv, doar caterinca pura. Indiferent ce fac nu reusesc sa scap mai devreme de 3 ore. Chiar daca incerc sa ma grabesc nu pot, nu ma lasa cocalarii care vin sa se plimbe, sa se uite, sa observe si sa nu cumpere nimik!!!! Ma scot din minti astia. Duceti-va naibii prin parcuri daca vreti sa va plimbati, handicapatilor! Eu vreau sa cumpar nu sa stau dupa voi astia care va plictisiti prin casa si iesiti la plimbare aiurea. Daca ma duc in cora pantelimon e plin de tigani si tarani opariti. Daca ma duc in cora lujerului e plin de copii si de persoane care cumpara doar un carton de oua!! Daca ma duc in real, caut loc de parcare vreo 20min si stau la coada la casa cam 1 ora. Unde draq sa ma duc la cumparaturi si sa fiu linistit? Nicaieri. De fapt nici nu ma mira...unde poti sa stai linistit in Bucurestiul asta de kkt, superaglomerat si supraevaluat? Nicaieri! Insa tot eu am gasit si solutia! De acum incolo o sa merg la cumparaturi noaptea tarziu. Poate asa o sa reusesc sa scap mai repede, pentru ca oricum asta nu e o activitate pe gustul meu (ma refer la cumparaturi evident). Noaptea frate, noaptea poate nu mai dau peste indienii nespalati si restul lighioanelor obosite care ma scot din minti de fiecare data!
Si asta nu se intampla numai in supermarket-uri. Stai sa vezi ce e prin mall-uri. Sa te fereasca Sfintii sa te duci in week-end sa-ti iei un tricou sau o pereche de blugi. E jale. E plin de idioti veniti la misto, gen: "ce facem fratica azi? hai prim mall, o ardem si noi aiurea ca baietii". Ardeti-o voi aiurea ca eu caut sa-mi cumpar cate ceva, insa nu am loc de voi astia veniti la misto. Sunt de-a dreptul revoltat. Pentru ce draq mai vii in mall daca nu cumperi nimic? daca nu mananci? Stiu, stiu...ai venit la misto. E uite ca si eu m-as "plimba" cu maica-ta, tot asa la misto, prin mall, de fata cu tine...da cu tine, ala care se plimba de plictiseala! Daca nu ar fi domnisoarele alea frumoase, venite la o cafea, sau chiar la cumparaturi, cred ca ma vedeati la stiri acum: "unu' a luat-o razna de nervi si a ucis 7 cocalari in mall vitan" :)))) Asta cred ca ar fi fost un titlu potrivit pt click, sau cancan, sau eu stiu ce alta tentativa de ziar. Exagerez, stiu asta, insa uneori chiar e frustrant la shopping, pentru mine cel putin.

5 comentarii:

  1. Citind 'articolul' m-ai facut sa zambesc. Am talent in povesti. Keep on going!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Shopperule :)) usor ma, calmeaza-te, ca ne aresteaza astia ca vrem sa-l omoram pe jiji si pe toti cocles din rumenia

    RăspundețiȘtergere
  3. "indieni nespalati si lighioane obosite"...asta-i prea tare...:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Coita, sa mor io ma mut in munti, cresc o oaie. Oaia imi ofera tot ce-mi trebuie: lapte, carne, oua, peste, sex si multe altele.

    Blow off some steam pa blog. Lasa ca e bine, io nu-mi deschid bloc dinasta de-al vostru ca s-ar termina internetu. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. si eu dau de aceeasi situatie, daca ma duc cu maikmea la cumparaturi ne invartim in cerc, efectiv si daca merg cu prietenul meu ,culmea ironiei, stau dupa el minute in sir sa se uite el la un surub sau o bormasina sau stergatoare :))))...tot cu tata e mai bine, am intrat-am luat-am iesit. ;)

    RăspundețiȘtergere