vineri, 4 septembrie 2009

Halucinatii

Ma trezesc brusc. Ma bag la dus si plec la munca. Drumul e acelasi, plictisitor si plin de idioti. Ma uit in fata si nu vad nimic. Ma uit in spate si...nimic. Ma uit in sus si observ un tavan murdar. Sunt in tramvai. Miroase misto. Din cauza mirosului am halucinatii, gen iarba :))
Daca merg cu masina observ ca traficul e la fel, nu s-a schimbat deloc. Mergi linistit ca e dimineata si n-ai chef sa bagi piciorul in pedala, oricum n-ai loc, oricum se baga unu in fata ta la limita, doar sa prinda un loc cat mai aproape de semafor. Traficul e ca un concert, toti vor sa stea cat mai in fata. Haosul de la concerte e si pe strazi, fie ele artere principale sau alei. Doar ca la concerte vin oamenii in functie de formatia care canta, adica daca e rock vin roacheri, daca e punk vin puncheri, daca e manele vin " ta na na na na tiganiiii", daca e hip hop vin aia cu pantalonii largi. In trafic dai de toti amestecati.
De putin timp vin cu tramvaiul. Lumea deja ma intreaba daca am facut accident, daca am murit etc. N-am murit, n-am facut accident doar ca nu am chef sa va explic de ce vin cu tramvaiul. Insa e distractiv. Am mai scris si cu alta ocazie despre aventurile din r.a.t.b.
Pe strada noroc ca mai vad cate unu' care ma face sa rad. Ba e vreunul beat si se clatina, ba cate un nebun care vb singur, ba una care le ia familia in p..a copiilor de la liceu, fel si fel de terminati.
La stiri nu prea ai ce sa vezi. Doar crime, accidente grave, violuri si politica, adica tot un fel de viol. Da, si politica e un viol doar ca e la un alt nivel, mult mai mare. Nu e greu sa faci asocierea asta pentru ca la alegeri idiotii aia care au nevoie de voturi mint in draci. Unu' face nu stiu ce autostrazi suspendate, altul milioane de locuri de parcare, altul repara strazile si celalalt e Gigi Becali :))) El e europarlamentar, participa la sedinte, rade ca idiotu' in sala, scuipa apa din gura cand il apuca rasul, el e din alta galaxie.
Astia promit extrem de multe, devin primari, de exemplu, si nu fac nimic, cu alte cuvinte ne-au tras-o pe la spate fara voia noastra, sau ceva de genul.
Tara asta e de poveste, capitala e halucinanta, Huidu e director la Primatv, Bendeac a plecat la antena1, badea vine din concediu direct la gadea in emisiune, in bermude, columbeanca a ramas fara permis, dani otil nu s-a despartit de raduleasca, otv-ul da un milion de euro daca o gasesti pe elodia, in tara e cod calben de furtuna si cica in bucuresti o sa ploua rau de tot vineri seara, e 4 dimineata si n-a plouat deloc (busu style), insa toate astea si multe altele le poti citi in cancan-ul de maine :)))
Nici nu stiu de ce mai ma mir , traim in bucuresti si asta ne mananca ficatii :)))

Un comentariu:

  1. Imi place asocierea ta, cea dintre trafic si concert. Cat despre elementele strazii si nebunii din tramvai, ma bucur ca razi, eu ma enervez. Cred ca ar trebui sa vad si eu partea mai colorata din 32, 27 si 23. In metrou, totul este cat de cat ok, in =)))))

    P.S: Nu si spus ca ai cazut intr-o prapastie cu masina si inainte de impact te-ai catapultat???????...ciudat.

    RăspundețiȘtergere