vineri, 29 mai 2009

De la munca adunate

M-am plictisit de aproape tot ce ma inconjoara. Nu mai ma motiveaza la munca nimic, din contra sunt multe care ma scot din minti. Avem colegi care nu au ce cauta in aceeasi institutie cu noi, sunt niste roboti, precum calul de la caruta care priveste doar intr-un singur sens. Cunoscatorii stiu ce sunt aia roboti dar tot o sa explic. Robotul e cel care face absolut totul fara sa gandeasca, "pt ca asa trebuie domne", nu mai stie cum sa procedeze daca se schimba un pic sistemul de lucru, nu stie cum sa reactioneze in momente cheie. Mai avem printre noi si busteni, adica aia care fac munca fizica, aia care nu au cum sa gandeasca pentru ca sunt limitati intelectual. Exista multe categorii. Mie imi plac robotii. Sunt cei mai tari. Aproape ca lesin de ras cand ii vad dar ma abtin ca nu e frumos, se supara si evident ca sufera.
Aici lumea e obsedata de target, target cat mai mare, imposibil de atins aproape, ca sa nu-si ia lumea bonus prea mare sau deloc daca se poate. Nu se poate sa isi ia un tl bonus ca da firma faliment, vezi doamne...
Vin la birou pentru colectiv, pentru ei nu am plecat inca si pentru ei zambesc desi nu am motive.
Inafara de cele spuse mai sus si de multe altele e misto la birou :))))
Ma mai distreaza cate un coleg de la it pe care il intreb ce are imprimanta de scoate foile indoite iar el raspunde intr-o doara: "Pfff ffffoaaarteee ciudat" si apoi pleaca :))))) stf bobocule :)))))
Am ras cu gura pana la urechi si cand un coleg voia sa urce in lift si o alta colega care era deja inauntru a apasat butonul care inchide usile. :))) Evident a fost usor lovit de respectiva usa si a exclamat nervos: "whaaaaat the fuck?" :))))))
Sau ma distrez cand ma uit la astia mici cand se agita atunci cand sunt injurati sau luati la misto de cate un client: "Aoleu fata nu mai pot de nervi! auzi sa ma faca el pe mine nebuna" :)))
Ma distreaza mail-urile pe care le primesc de la prieteni si colegi. Sunt cazuri cand radem ca prostii ore intregi :))) Ne si distram dar si muncim.
Sunt zile cand nu avem timp sa ne ridicam de la calculator, dar nu stiu cum se face ca mereu gasim motive sa iesim la tigara: "Hai coimbra sa fumam ca nu mai pot de nervi" :))))
Sunt avantaje si dezavantaje, clar mai multe din a doua categorie dar ne descurcam cred :))))
Iar m-am plictisit....mi-am adus aminte ca luni sunt din nou la birou :)))))))
Just fuckin' with you all :)))))

4 comentarii:

  1. The difference between genius and stupidity is that genius has its limits!....gandeste pozitiv deoarece si roboteii fac parte din "farmecul" mellon-ului. Daca ei nu ne-ar distra, atunci cine?!

    RăspundețiȘtergere
  2. I love my job!!!!!!!Nu imi plac roboteii, imi place libertatea la locul de munca, lucrez mai bine, sefii sunt multumiti ce-mi pot dori mai mult?

    RăspundețiȘtergere
  3. Hai coimbra sa fumam ca am draci!!!! Si cum zicea si madmoazele carnem in primu comm, avem limite din pacate, geniule ce esti geniu in pulPa mea

    RăspundețiȘtergere
  4. cand vom ajunge la poarta Raiului, Sf. PETRU v-a spune: COMPUTER SAY'S NO! http://www.youtube.com/watch?v=0ZAoMv_QnAU

    RăspundețiȘtergere